22 Mart 2012 Perşembe

Olamaz mı? Olabilir

Karşımızdakini salak sanmak ya da yerine koymak aslında kendi salaklığımıza giden en hızlı yolculuk..Bunu zaman zaman hepimiz yapıyoruz/yaptık sanırım..Ne zaman zekam hafife alınsa ya da iyi niyetim Tanrı pat diye önüme düşürüyor, arkamdan çevrilen oyunları görmem için en iyi arkadaşım olup çıkıyor bir anda..

Benim iyi niyetimden doğan bir saflığım var ve aslında seviyorum böyle olmayı..Hiç hesaplı yaşamadığımdan olsa gerek kurnazlık bana göre değil..Ama elbette bu demek değil ki her şeyden bihaberim..Bazen susmak, yüze vurmamak iyi gelir insana, sanırım en çok bundan susuyorum..

Herkes kendine yakışanı yapar-mış.

Bir gün çektiğim bir fotoğraf karesi gibiyim şimdi..Yenidünya'da bir şaşı kedi..Şaşıyım, şaşkınım..Öğrendiklerim, TESADÜFen gördüklerim, okuduklarım...Tüm bunlara gerek yoktu ki..Var mıydı? İnsan bazen bir başkasıyla uyumak ister, başka bir nefes arar yanı başında..Olamaz mı? Olabilir..Ama keşke bu yapılırken uzanan başka elleri acıtmasak..Bile isteye yalanlarla süslemesek hiç bir şeyi..cümleleri..Ama insanız işte yapıyoruz böyle şeyler..Ne de olsa hepimiz başka bir rengiz..

Herkesi olduğu gibi kabul etmek yıllar öncesi benim için neredeyse mümkün olmayan bir kavramken, şimdi herkesin rengini ayrı ayrı seviyorum...

Büyü(yorum)düm..



Son Söz: Dalgalı bir deniz olmaktansa yürekli bir liman olabilmek çok güzel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder