14 Mart 2011 Pazartesi

Pankartlı Kutlama

Günlerdir hazırlıkları süren, Fiyonk için ''Kutlu doğum haftası'' tadında geçen günlerin sonunda nihayet doğum gününü kazasız belasız atlattık..Herkesin çok eğlendiği, öncesinde benim çok yorulduğum ama o gece Fiyonk'un yüzünde gördüğüm bitmeyen gülümsemelere değen bir gece geçirdik..

Boykot modunda hazırladığım pankartlar, Fiyonk'un mekana girdiğinde yaşadığı ŞOK:), günlerce acaba şu mu olsa bu mu olsa diye diye yaptırdığım doğum günü pastası..Her şey çok keyifli geçti, çok güldük, çok eğlendik, çok göbek attık :)

Gece boyu ne zaman Fiyonk'a baksam sevgilisiyle gözleri ışıl ışıldı..Hep hep böyle olmasını taa içimden diliyorum..

Kardeşim günlerdir benimle süren yorgunluğunu o gece attı sanırım..Meyhane şarkılarıyla göbek atmaktan yorulmayıp bir de üstüne Karaoke kraliçesi oldu tüm gece:)

Güsel göz o kadar çok içti ki, sonrası için fena kızgınım ona diyip es geçiyorum detayları..

Kardeşimin deyimiyle ''Murtaza'' Karaoke de tüm şarkıları andımız tadında söyledi..Hep hatırlanacak kadar komikti..

Ahh Murat ahh aşkımız çok kısa sürdü :)) Valla iyi ki geldin sen olmasan kime gülerdim ben öyle deli gibi:)

Burcu..Yine kuğu yine kuğu:) Kısmetse sizin evdeki keresteye talibim :)

Gittiğimiz yerde bu denli özel ağırlanmamızı sağladığın, her şeyi böylesi ince düşünebilecek kadar güsel bir adam olduğun için sanırım en büyük teşekkürüm SANA..İşte böyle şeyler iyi ki var dedirtiyor..Ne mutlu..Tıpkı o gece söylediğim gibi, sen sahiden de çok güsel bir adamsın..




Son Söz1: Olmaması gereken kimse olmadığı için ekstra mutluydum..

Son Söz2: Ama valla pasta çok güseldi :))

3 yorum:

  1. Negzel:) Benim son doğum günümde de karaoke yapmıştık çılgınca, kargaları bile kaçırta kaçırta. Ama pankart fikrini çok tuttum, çalabilirim sevdiceğin doğum günü için:)

    YanıtlaSil
  2. Çal tabi şahane bir görüntüsü oluyor:) Hatta istersen kolay yöntemlerle yapılabilecek tüm ayrıntıları da yazarım sana:)

    YanıtlaSil
  3. SANA ve PEMBELER KRALİÇESİNE ÇOK AMA ÇOK TŞK EDERİM. EVET İNANILMAZ BİR GÖRÜNTÜ VE ÜSTELİK AĞZIN BEŞ AKRIŞ AÇIK ŞOKKKK !!! HERKEZİN ELİNDE PANKARTLAR VE BİR AĞIZDAN İİKİ DOĞDUN :D
    PASTAMI ÇOK BEEĞNDİM TAMDA FİYONK ŞEKLİNDE İÇİNDE BOL BOL ÇİLEKLİ ŞAHANE BİR PASTAYDI 2 TABAK YEDİM GÖZÜM DOYMADI BÜTÜN PASTAYIDA YİYEBİLİRDİM :))
    Bİ İŞ ÇEVİRDİĞİNİZİN FARKINDAYDIM AMA İNAN BU AKLIMA GELMEMİŞTİ.
    AYNEN DEDİĞİM GİBİ GÖZLERİM IŞIL IŞIL VE ÇOK MUTLUYDUM AMA HEPİNİZ YANIMDA OLDĞUNUZ İÇİN VE SONSUZ SEVGİNİZİ HİSSETTİĞİM İÇİNDİ ..

    İKİNİZİDE ÇOK SEVİYORUM
    TEHLİKELİ YAŞIMA GİRERKEN BENİM YANIMDA OLDUĞUNUZ VE GÜZEL BİR DOĞUM GÜNÜ SÜPRİZİ YAŞATTIĞINZ İÇİN ...

    MAMMA MIA!!!!!

    YanıtlaSil