7 Nisan 2011 Perşembe

Benim Bir Teyzem Var Doğum Günüsü Çocuuu Olan

''Benim bir teyzem var'' yazım şu ana kadar en çok ses getiren yazı oldu.Neden sorusunun cevabı yine o yazıda saklı aslında, okumayanlar için..

Doğum günüsü çocuu olmak yaş ayırt etmeyen bir şeymiş, bunu bugün bir kez daha ve yine seninle deneyimledim :)) Dudaklarını uzata uzata, şeker şerbet tadında anlattın doğum gününün nasıl geçtiğini..Bunca yaşı devirmek yaşlanmak değilmiş be kadın..Öğrettin, öğrendim.. Teşekkürler..

Olmasaydın nasıl olurdu yaşamım diye düşünecek olsam cevabı bulmak hem zor olacak, hemde bulduğumdan mutsuz olacağım biliyorum.Belki de o yüzdendir ki hiç olmadığın bir hayat düşünmedim, düşünemem..

Kendimi bildim bileli senden arkadaşlarıma bahsederken bir sürü kelime yer değiştirmiş olsa da, değişmeyen tek cümle ''O bildiğiniz teyze standartında değil'' oldu :) Ne yalan söyleyeyim hiçte yanılmadım, yanıltmadın beni..

Her yanlışımın yerine bıkmadan, usanmadan, yılmadan doğrusunu koyan kadın..Eli neye değse güselleştirensin sen..İyi ki iyi ki doğdun ama asıl iyi ki benim teyzem oldun..Diliyorum ki tüm dileklerinden daha güsel bir ömrün olsun..Sen hep ol, hep nasihatlar ver bana..Ben yine burnumun dikine gideyim..Didişip duralım mırıl mırıl :)


Hep çok happy pek happy ol emi :) Seni çoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder