30 Eylül 2011 Cuma

Can Suyu'm

''Sen benim baş ucu kitabım gibisin..Her gece dokunarak uykuya daldığım ve her yeni günle beraber yine yanımda bulduğum..Belki onlarca kez okursun ama her seferinde yeni bir şey keşfedersin ya öylesin işte.. Hiç bitmesin istediğim..Sen benim temiz kalan yanımsın ve ben sendeki umutla her gün yeniden arınıyorum.. Böyle bir şeysin işte, belki de adını hiç bilemeyeceğim BİR ŞEY'sin..''

Hep aşkı güzel anlattığımı düşünürken, birinin kelimelerinde böyle anılmak bendeki tüm kelimeleri kifayetsiz kılıyor işte..

Sen o açelya gibisin sevgilim, her yaprağını ayrı sevdiğim ve her sabah mutlaka gülümsediğim..

Dünde söylediğim gibi tüm olanları anlattığımızda bizi sahiden anlayabilecek insan sayısı öyle az ki..Son günlerde en sık duyduğum cümle ''Siz napıyorsunuz yaa?'' oluyor :) Ne yaptığımızı değil ama bir aşkı tüm hücrelerimizde nasıl yaşadığımızı biliyorum..

Bize ait, kimsenin bilmediği ve hep kendimize saklamak istediğimiz anlarımız, anılarımız var daha şimdiden..Aynı anda aynı şeyi düşünebildiğimiz zamanların keyfi sarıp sarmalarken bizi, birlikte geçirilen zamanlarda dakika hesabı yapıyoruz..

Dün gece sorduğun sorunun öyle uzun, ama bir diğer taraftan da ne söylesem yeterli gelmeyecek bir cevabı var.. Neden sen?

Sen o kadehteki rakı gibisin..Kokusunu önceden de çok sevdiğim ama yudumlamaktan çok korktuğum..Şimdi her yudumda sevdiğim o koku içime işliyor.. Sen benim kadehimdeki ''Can Suyum''sun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder