16 Mayıs 2011 Pazartesi

''İnternetime Dokunma''sınlar Diye..

Son zamanlarda olanlara, daha doğrusu yapılmaya çalışılanlara bakınca görüyorum ki aslında 80'ler dediğimiz, her şeyin yasaklandığı zamanlardan çok uzak, çok farklı değiliz..Sonu benzemesin umudumuz dışında..

Nasıl ki zamanında okumayın yazmayın kardeşim, yoksa alır yakarız kitaplarınızı dediler ve yaptılar, şimdi de öyle gibi sanki..(Yok yok umutsuz değilim)

Bloglarımızı kapattılar, yazan kalemleri türlü türlü oyunlarla cezaevlerine yolladılar..Yetmedi Dünya'ya bakabilen gözümüzü FİLTRELEMEye kalkışıyorlar..Nedenini bizler anlayamıyoruz ama Onlar çocuklarımızı koruyacaklarmışşşş..Tüm bu saçmalığa karşı sesimizi duyurmak için bende binlercesi gibi dün Taksim Meydanı'ndaydım..

Saat 14.00'ü gösterdiğinde Türkiye'nin tam 31 ilinde aynı amaç için toplanıldığını bilmek sahiden çok heyecan vericiydi..Her ne kadar İnci Sözlük tekeline alınmış gibi görünen bir organizasyon gibi görünse de yine de çok çok umut veren bir tablo vardı meydanda..İnsan içten içe keşke sözlük savaşları bulaşmasaydı bu işe diyor ama olsun ses sestir diyorum ben yine de..

Basın röportajlarında, 1 gecede bizde İran olabiliriz söylemleri olmuş olsa da ben dün olanları görünce bir kez daha rahatladım ve mutlu oldum..Amaca hizmet eden bizler ve kendilerine hiç gerek kalmayan Çevik Kuvvet:) Açıkçası bir köşede sıcaktan eridiklerini görmek, onlara hiç İŞ! bırakmamak keyfin ta kendisiydi..

Binlerle BİR olabilmek..Tüm ampulleri patlatıp kendi karanlığımızdan gökyüzünün ışığını yakabilmek..Biliyorum uzak değil...

Çocuklarımızı korumak ve güvenli kullanım kisvesi altında, özgürlüğümüzü elimizden almaya çalışanlara tavsiyem şudur ki;

Ellerine silahları bıçakları kuşanıp eşlerini gözlerini kırpmadan öldüren canileri, ailelerinin sevmeye kıyamadığı çocuklarına tecavüz ederek öldürenleri, okulda kafasına lavabo düşüp ölen bir çocuğun katillerini, yollarda arabalarıyla insan parçalayanları, çocuk döven öğretmenleri, içki içen babaları..................................... O kadar uzayıp gider ki bu liste..Ama son olarak ''Gözlerin görmediği halde sana iş vermişiz daha ne istiyorsun?'' diye sorabilen zihniyetteki, aslında BAKMAYAN ama ünvanı BAKAN olanları..

FİLTRELERSENİZ eğer eminim hem biz hem de çocuklarımız o gün gerçekten GÜVEN içinde olabileceğiz..Bir tuşla bir ülkenin kaderini değiştirmek işin en kolayı..Yüreği olan yukarıda yazdıklarımı değiştirsin!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder