22 Haziran 2011 Çarşamba

Telaş

Kaplumbağa olmadığıma yine üzülerek iç geçirdiğim günler.. Yine taşınma telaşı, yine ev arama seramonisi, topla yerleştir işkencesinden bahsetmiyorum bile..

Anadolu yakasının belki de en sakin semtlerinden birinde yaşıyorsan eğer ev bulmak bu denli zor oluyor işte.. Ya bulduklarım bana uymuyor ya da ben onlara, 2 aydır sürekli bir sinir harbi halindeyim.. Şu anki evimde yaşamaya da devam edebilir aslında en azından bir kaç ay daha.. Ama yeni bir evde soluk almak istiyorum, hemde deli gibi..

Tüm eşyaları yeniden tasarlamak ya da bir başka deyişle eldekiyle harikalar yaratmak bir sonraki adım.. Ve sanırım en çok bunun için heyecanlıyım :) Yeni bir solukla beraber evime davet etmem gereken o kadar çok insan var ki, şu anki duruma göre yeni yıla kadar doluyum sanırım:) ''Yemekler benden şarap sizden'' sloganıyla çıkıyoruz yola..

Yaklaşık 5 aydır inanılmaz huzurlu ve sakin geçiyor hayatım..Ev arama telaşımı saymazsak çoookkk dinginim ve özlemişim bu duyguyu hakikaten..Ve hatta öyle özlemişim ki bir bu kadar zamana daha ihtiyacım var doymam için.. Ama günün sonunda bakıyorum tek şey ilişiyor gözüme, aynadaki gülümseyen ben..

Hala birinin sevdiği kadın olabilmek, güzel dostlar, iyi ki benim dediğim bir ailem varsa eğer bana gülümsemekten ötesi kalmıyor zaten..

Bir sonraki yazıyı elimde bir fincan kahve, yeni evimin ılık balkonunda yazmayı umuyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder