1 Temmuz 2011 Cuma

En Güzel Mavi

Bazılarımız var hayatın omurgasını oluşturan en önemli noktalarda başarılı olabilen..Ben onlardan biri olamadım maalesef, elbet başarı geçer yanımdan yöremden ama çokta ''mmmm nefis'' olamadım ve açıkçası üzülmedim de:) Ama bunu becerebilenlere hep taktir eden gözlerle baktım..

Bugün o gözlerle baktığım, bir zamanlar pileli eteklerimizle kalorifer peteklerine yaslanıp okul koridorunu kestiğimiz, kalbi gözlerinden çok daha güzel bir kadının doğduğu gün..

Şimdi cennetten her an bizi izlediğine inandığım Melike'mizin biricik dostu ve benim sevmekten hiç vazgeçmediğim ve yine her seferinde bana ''Sen ne güzel bir kadınsın'' dedirten canım arkadaşımın, adaşım..

Müthiş bir anne, çok iyi bir eş..Ve gerçekten dost..

Şimdi bedeninde hayata karışacak bir minik saklıyor..Sevgisi o kadar fazla ki, yine müthiş bir anne olacak..Eminim..

En güzel ''Özlem''.. En güzel ''Mavi''.. Doğumun hayata bir armağan, karşılaşmamız bana her zaman kar..

İyi ki iyi ki doğmuşsun arkadaşım..!!

Çocuklarının kokusu her daim burnunda, elleri avuçlarında, eşinin sevgisi hep yanı başında bir ömür diliyorum sana..

Doğum günün kutlu olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder