9 Şubat 2011 Çarşamba

Biraz Zaman (Mesela)

Herkesten bir süre izin istesem tanıdığım tanımadığım..Birazcık kendimle kalasım var ne kadar süre bilmiyorum.

Mesela hiç soru sormasanız bana..
İyimisin diye hiç sormasanız da bende iyiyim demek zorunda kalmasam...
Ama yapma böyle üzüyorsun beni de demeseniz...
İyi niyetle de olsa çıkmasanız bana doğru gelen hiç bir yola...
Telefonları açmıyorsam, mesajlara cevap yazmıyosam neden demeseniz..
Saldığım ipleri elime tutuşturmak için debelenmeseniz...
''Nasılsa geçicek hepsi'' derken ben, sizde diyebilseniz...
Durumu ben abartımıyor sadece kendimle kalmak istiyorken, sizde abartmasanız..
Ama ''O'' diye başlamasanız hiç bir cümleye..suçlamasanız..
Bunun bana yakışmadığı martavalları okumasanız..
Tüm yalanları ben söylesem kendime, siz sussanız..
Odama karışmasanız mesela..
Henüz değiştirmeye cesaret edemediğim şeylere siz de ilişmeseniz..
Tüm çocukluğumla, burukluğumla, kırıklığımla kalsam bir süre..

Bir kaza hali bu..Hani yaralanan birine yardım etmek için bile olsa dokunduğunuzda avaz avaz bağırır ya..Benimki de öyle bir şey işte..Bir kaza hali..Bırakın biraz alışayım, çarpmanın şiddeti dağılsın üstümden..

Ama şunu söyleyebilirim ki kötü değilim sadece sakinim..Hatta bugün Fiyonk'a kahkahalarla gülebilecek kadar da iyiyim üstelik :)

Şimdilik sadece Elma Şekeri gecesi yapıcam..Votka elma benden kaju ondan:) Bir başka seviyorum o adamı tek sebebi bu..

Son günlerde olanlardan o kadar sıkıldım ve yoruldum ki burdan yazmak belki herkesin işine yarar diye düşündüm..


Son Söz: Şuan farkettim ki Gece Yolcuları, Gripin, Emre Aydın vs..canlı performanslarına gitmek istiyorum..Sanırım sert bir şeylere olan ihtiyaçtan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder