20 Şubat 2011 Pazar

Yazı Kalır Diye

İnsan kendi bloğunu okur mu bilmiyorum ama ben biraz önce okudum..Kızım sen harbi malsın da dedim, aferin sana da..Aslında durmasından rahatsız olduğum yazılarım var ama silmek istemiyorum, sonuçta benim yaşadıklarım değil mi bunlar? Kişiye indirgendiğinde hak edilmemiş şeylerde yazmış olsam yine de ben yazdım işte..Yani onlar değildi o kadar değerli olan, bendim herşeyi/herkesi değerli kılan..

Yaklaşık 10 gündür çok çok çok iyiyim hafifledim sanki..İyiyim çünkü dibe vurduğum zamanlarım çok az olur zaten..İyiyim çünkü hiç tanımadığım biri, yanlış bir yolla dahi olsa başka türlü bakmam gerektiğini gösterdi..İyiyim çünkü aklında kuyrukları birbirine değmemesi gereken tilkiler olan ben değilim..İyiyim işte ya ''masum'' olmayan tüm gülümsemeler uzaklaştığı için hayatımdan..iyiyim...

Bunlar kendime fısıldadıklarımdı iç ses denen hadise yani..Unutmamak için yazdım aslında..Söz uçsa da yazı kalır diye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder