11 Şubat 2011 Cuma

Sevdiğim Erkekler

Biz kalabalık çok eğlenceli bir aileyiz :) İnsanın en çok en sevdikleriyle gülebilmesi sahiden
paha biçilemez..Neden eğlenceliyiz? Çünkü hepimizin saf bir tarafı var mutlaka..Napalım bizim ''kod''da böyle yazılmış :) Annemler 7 kardeş ve yazılardaki numaralar büyükten küçüğe :)

Mesela sokakta kalmış kedi görse tüm geceyi kendine ve karısına dar edecek kadar merhametli bir dayım var..5 numaralı da diyebiliriz kendisi için (çok kalabalıklar anacım numara vermezsem çorba olur)  Ve, bu merhameti insan tüketir tadındaki dayım, aynı zamanda son söylemesi gerekeni en önce söyleyip karşısındakine ''Allahım sana geliyorum ama zaman veremiyorum'' da dedirtebilir..Çok fonksiyonlu dayım benim :) Bir yılbaşı günü alışverişe gittikleri Migros'un önünde,arabasıyla park yerinden çıkamayan bir kadına yardım etmek için arka tarafa geçip geeelll geeellll demek suretiyle kendini ordaki koca havuza düşürende yine benim dayım :) Kalbi cüssesinden daha kocaman dayım benim iyi ki varsın..

Bir diğer modelimiz ''Beyaz saçlarından suçlu adam'' 3 numaradır kendisi :) Arkadaş bir insan nasıl her şeye sinirlenebilir? :) 3 numaralı dayımın yüzünü normal ten renginde çok az gördüm hep bir kırmızılık hakim yüzüne..hatta daha yakından bakınca yeşil duman bile gören var :)) Arada bir şirkete gittiğimde uğrar yanına şımarıklık yaparım..Tam RoCCo tadında süper hiper bir şımarıklıkla, kendi küçük aklımla ona takılıcam sözde..Usul usul yaklaşıp (öle bu dayıma dann diye gidemezsin adamın kimyasına uymuyo) ''Beyaz saçlarından suçlu adam'' nasılsın deme gafletinde bulunurum..Ve bendeki bu akıllanmaz hal aynı gaflet ve delaleti sürdürmeme sebeptir:) Amann sen misin diyen? Başlar hemen kızarmaya ''Bunlar adamın kafasında saç mı bırakır, şudur budur'' diye:) Tabi bir de şans oyunlarını inanılmaz bir not tutma tekniği ve İsviçre'li bilim adamlarının bile çözemeyeceği bir stratejiyle oynar..Ve hepte söylerim bu enerjiyi Tıp Fakültesine harcasa kim bilir neler olurdu :)) Bana hala bir öğlen yemeği borcu olan, tenine en çok kırmızı ve yeşil yakışan dumanlı dayım :) Varlığım varlığına armağan olsun :)

Ve 2 numara Kocaman Dayım :) O da başka bir alemdir..Ben hayatımda herşeyi bu kadar olduğu gibi kabul eden başka bir adam daha tanımadım..Valla ideal koca ya rol model olacak adamsın dayı:) Mesela dayıma desen ki ev yanıyor ''Hele bir yaklaşsın iyice''der valla der billa der :)) Onun bu her şeyi kabul eder hali ailenin en çok bağıranı olan teyzem tarafından hep aynı volumle karşılanır..''Abiiiiiiiiiiiiiiiiii yaaaa inanamıyorum sanaaaaaaa'' :) Yok yok teyzem soprano değil tabiatı böyle:) Sanırım her şeyi olduğu gibi kabul etmesinden olsa gerek ailemizde 1 çocuk sahibi tek insan kendisi :) Benim Kooocaaaammmaaannn Dayım :)

Veeee bir teyzem ki evet evet soprano olmayan tabiatı böyle olan heh işte o :) Ama o tek başlıkta yazılmalı..

Bu yazı hep erkek egemen gibi görünüp ama ana erkil yaşayan hayatımın güsel erkekleri için olsun..Bunları okur musunuz yada okurken hepiniz bir arada mı olursunuz bilmiyorum ama hepiniz espri yeteneğine sığınarak teşbihte hata olmaz diyerek yazdım :)  İyi ki varsınız...



Son Söz1: Merhametinden maraz doğan canım dayım..Yine yaz geldiğinde bize hortumu ağaçtan sarkıtıp şelale yaparmısın?? :)

Son Söz2: Beyaz saçlarından suçlu dayım..Ama sözünü tut artık yaa valla ayıp :))

Son Söz3: Kooooccaaaammmaaannn Dayım..Küçükken bardakları üst üste koyup en alta vurmak suretiyle hepsini devirdiğin hikayeleri başka bir zamana sakladım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder