17 Şubat 2011 Perşembe

Tek Derdi ''Z'' yada ''S''

Hani yolda kendi halinizde giderken, uzun zamandır görmediğiniz biriyle karşılır ve ''Ahh çok özledim seni'' diye başlanan cümle ''En kısa zamanda görüşelim' diye biter..Ve siz arkasından siktir lan ne görüşücem seninle diyen iç sesiyle yolunuza devam edersiniz ya..Heh işte bunun aynısı sürekli bana yapılıyor, maruz bırakılıyorum :) Ve bunu yapan benim kuzenim..Acım büyük, çok büyük :)

''Götünü yiyeyim ayağı'' denen şey bir kadında bu kadar mı iyi durur arkadaş..Bu hal kendisinin kolu gibi, bacağı gibi bir uzuv haline geldi artık..

Dün akşam telefonum çaldı, bende bir heyecan bir heyecan..Gözlerimle aklım karmaşa içinde, tüm hormonlarım altüst..Bunların hepsine neden olansa beni arayanın kuzenim olması..Allahım bu ne saadet diye diye açtım telefonu..''Ama ama ben seni çok özledim'' diyen bir ses..Ya bi yürü git arkadaş, bana bunlarla gelme, hadi anam ötede bayıl..Bunlardan biri ama bana kalırsa hepsi söylenebilirdi ki ben hepsini söyledim:)

Ama kuzim bilmiyorsun ben hastayım, o hasta, şu hasta şeklinde ailecek tüm sağlık çetelesini sayıp, ''Ama valla çok özledimmmmm'' diyip ağzını yaya yaya devam etti konuşmaya..Yaptığımız 546856498257143698. konuşma
en kısa zamanda gelicem yalanının 1635474878974258798471. kez söylenmesiyle son buldu :)

Bizim temeldeki en büyük sorunumuz bir araya geldiğimizde o ortamda bizden başka (içimizden ama yabancı) birileri varsa işler karışıyor..Biz kimseyi umursamadan ağızlarımı kahkahadan mağara haline getirebiliyoruz ama yanımızdaki aslında ''mağdur'' :) olan kişi bizi tek tek keserken hayal ediyor o an kendini..Evet biz iplemiyoruz ama beraberken çıkardığımız ses ölçülüp desibel formatında sunulabilir kadar yüksek olunca, yanımızda bizden olmayanların kendilerini intihar etmek istedikleri anlar çıkıyor ortaya..O nedenle bir araya gelmemiz gereken zaman dış mihrakların bulunmadığı bir zaman olmalı diye diye teeeeeeeee ne zamandır göreşemiyoruz..

Aslında bizde insan olsak, normal olsak dimi?? Mesela ben börek yapsam sen patates salatası, çekiştirsek o ablayı bu ablayı..Ama yok illa en az bir kez ''Katliam'' zamanlarını yaad edip, illa ''Mercan''ı anıp, illa altımıza işicez..Olmuyor işte, bizde başka türlüsü vuku bulmuyor, bulamıyor...

Sevgili kuzim; Lütfen beni daha sık ara ve daha sık söyle bu yalanları..Valla çok iyi geliyor, yeminle..Nerden baksan bu beni 2 ay daha idare eder..İktisat benim diğer adım :)



Son Söz: Tüm bunlar yetmiyomuş gibi bir de bana ''z'' haflerini ''s'' diye yazma diyebiliyor..Hani bu kadar da yüzsüz yürektir kendisi:) Sanane kızım sanane!! Belki benim uykum ZZZZZZzzzzzzZZZZzzzz diye değil ssssssssssssssssssssssssss diye geliyor..Ssssssssananeeeeeee :)

2 yorum:

  1. Bak yine anlamadın, sen benimkini yiyosun ama götüm o kadar büyük ki 30 senedir yemelere doyamadın :)

    YanıtlaSil