11 Şubat 2011 Cuma

Yeşil Çamaşır İpi..Miz

Ben hiçbir şey biriktiremem..Asla kenarda tek kuruşum olmaz..Hayatım boyunca hiç bir zaman koleksiyonum olmadı mesela..İlkokulda özellikle arkadaşlarıma çok özenirdim neleri biriktirilerdi Allahım inanamazdım..Benim kalem bile kaybetmediğim gün yokken onlar nasıl yapabiliyorlardı bunu hala anlamış değilim.Bir ara yani çok küçükken :) böyle kalemdi silgiydi falan koleksiyonu yapmak çok popülerdi..Ne salaklarmış yaaa :) Bizim evde hergün kavga ''RoCCooooo yine mi kaybettin kalem traşını? Bu kaçıncı yaa almıcam bi dahaaaaa'' cümlelerinin her birinin en az 100 kez tekrarlanmasına sebeptim.Çünkü ben hiçbir şeyi biriktiremem varsa vardır yoksa da yok..

9-10 yaşlarındaydım çok sevdiğim bir kalemim vardı 0.5 mi ne onlardan ama rengi nasıl güsel anlatamam..Gözüm gibi bakıyorum ona derken bir gün kalemim çalındı..Ara tara yok kalem! Bir sonraki ders bir baktım bir çocuğun elinde adı Murat aha da yazıyorum işte buraya çaldın olm sen o kalemi:) O benim kalemim dedim yok efendim değil diyo gerizekalı..Verirdin vermezdin derken öğretmen geldi anlattık ona..Ama inandıramıyorum öğretmeni (zaten hiçte sevmedim o kadını) kadın aldı kalemimi çocuğun elinden bana da vermedi..Dolabında böyle güsel kalemlerin silgilerin falan olduğu bir şeyin içine koydu kapattı dolabında kapağını..Sanki beni kitledi o dolaba o kadar üsülmüştüm ki..Ve bir daha da vermedi o kalemi bana..Sevgili kalemim ösledim seni..

Çok takmasam da her taktığımda mutlaka bir takı kaybederim mesela..Napiym biriktiremiyorum ben, öle alayım özenle saklayayım falan bana göre değil.Sanırım bundan olsa gerek hayatım boyunca pahalı hiçbir şeyim olmadı.En eski dediğim eşyam 5 seneden eski değildir ki onlarda aklıma gelip kullanmadıklarım genelde..

Annemin kızı olamadım kısaca..O kesinlikle bir sandık kadınıydı, üzerinden ne kadar zaman geçerse geçsin neyi ne zaman istesen şak diye çıkarır koyar önüne..Bir zamanlar Almanya'da çalışmış ve ordan güsel bulduğu, ihtiyacı olduğunu düşündüğü şeyler almış..Onların hepsini de sandıkta saklamış, biz annem gittikten sonra açınca sandığı o zaman gördük hepsini..Kumaşlar, o yıllardan kalan elbiseler, sabunlar :) falan..

Herşeyi anladım da Anne o yeşil, kalın çamaşır ipini neden sakladın yaaa:)


Son Söz1: Bana neden böylesin diye soranlara..Çünkü benim Almanya'dan aldığı çamaşır ipini bile saklayan bir Annem var :)

Son Söz2: Ben hiçbir şeyi biriktiremem..O zaman şimdi bu içimde birikenlerde ne??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder